SODASTREAM A SUPER BOWLBA

A szénsavas vizek specialistája 74 másodperces helyet kapott a Super Bowlon a víz megtalálásáról a Marson

2014 óta először tért vissza a Super Bowlba a SodaStream, a szénsavas vizek specialistája és az eldobható egyszer használatos műanyagok használata elleni régóta harcoló vállalat. Az észak-amerikai NFL döntő amerikaifutball-mérkőzésén a Kansas City Chiefs és a San Francisco 49ers között a SodaStream kapott egy helyet, ahol az emberiség vizet keres (és talál) a Mars bolygón.
A Super Bowl régóta az év egyik legfontosabb sport- és reklámfoltja. A SodaStream márka ezt a platformot használta arra, hogy megközelítőleg 100 millió rajongót érjen el, akik évente nézik a meccset. A szpot a Goodby Silverstein & Partners reklámügynökséggel együttműködve jött létre, és a félidei szünetben, pontosabban a mérkőzés harmadik negyedének kezdete előtt került adásba. A rendező Bryan Buckley volt, egy tapasztalt reklámigazgató, aki több mint hatvan reklámot forgatott a tekintélyes Super Bowl során. A fő operatőr Rodrigo Preito volt, akit nemrégiben jelöltek Oscar-díjra Martin Scorsese ír filmjében végzett munkájáért. Olyan neves személyiségek is játszottak, mint Bill Nye amerikai tudós vagy Alyssa Carson, aki tizennyolc évesen a legfiatalabb tagja a legénységnek, aki az első Mars bolygói küldetésre készül.  
Bill Nye, a The Planetary Society amerikai non-profit szervezet igazgatója jól ismert környezetvédő, így a SodaStream a reklámfilmjének ideális főszereplője. Alyssa Carson 18 éves asztrobiológus hallgató, aki pilótaengedéllyel és űrrepülési képesítéssel rendelkezik. Azt tervezi, hogy tagja lesz az első legénységnek, amely valaha leszállt a Marson. Ki más segíthetne a SodaStreamnek vizet találni a Marson, mint ez a fiatal hölgy?

„Nagyon örülök, hogy a SodaStreammel dolgozhatok a Super Bowl reklámján. A SodaStream szerte a világon talált egy nagyszerű módot otthonaink víz feltöltésére, most pedig egy nagyszerű platformra, amelyen humorosan bemutatta, hogy létezik egy teljes értékű alternatíva az eldobható műanyag palackoknak. A reklámozást is annak ünnepeként tekintem, hogy emberiségként a Marsot kutatjuk!” –  mondta Bill Nye, hozzátéve:  „Rendkívül fontos időben élünk. Sikeresen kell megvédenünk a környezetet a Földön, és a víz az egyik legritkább ajándék, amit emberiségként kaptunk bolygónktól. Minél előbb kíméletesebben és fenntarthatóbban bánunk vele – például a SodaStream termékekkel –, annál jobb mindannyiunknak.”
„Márkánk már több mint tíz éve ismert eredeti kommunikációs módjáról és a környezetre gyakorolt pozitív hatásáról. A Super Bowl hatalmas lehetőséget ad arra, hogy embereket érjünk el, és emlékeztessük az amerikaiakat és más nemzeteket, hogy a SodaStream a szénsavas víz jövőjét képviseli. És messze a legjobb és legszórakoztatóbb módja annak, hogy megszerezze a szükséges folyadékokat az eldobható műanyagok elkerülése mellett” –  mondta Eyal Shohat, a SodaStream vezérigazgatója, hozzátéve:  „Reklámunkban olyan jövőt ábrázolunk, amely reményeink szerint soha nem fog megtörténni. Humorral és túlzással pedig egy egyszerű megoldást mutatunk be, amely megelőzi a rossz jövőt."
Ráadásul a SodaStream márka úgy döntött, hogy a Super Bowl meccsen megszépíti "idegen" reklámját. Arra biztatta a pennsylvaniai Mars lakóit, hogy a játék napján tegyenek közzé bejegyzéseket a Twitteren a SodaStream-en. A SodaStream márka gyártója ezt követően minden tweetet díjazott, hogy Mars város lakói bármikor otthonukban, kényelmesen moshassák a vizet. „Szerejük a kommunikáció eredeti módját. A Super Bowl Day-en a legtöbb márka megpróbál az a márka lenni, amelyről az egész Földön beszélnek. Azt akartuk, hogy mi legyünk az a márka, amelyről a Mars beszél!” –  mondta Shiri Hellmann, a SodaStream USA marketingért felelős alelnöke.
Az otthoni környezetből készített saját szénsavas víz kiváló módja annak, hogy a szervezetet a szükséges folyadékkal látja el, miközben kíméli a környezetet. A SodaStreamnek köszönhetően csökkenti az eldobható műanyagok használatát. 2025-ig a SodaStream elkötelezett amellett, hogy 67 milliárd eldobható műanyag palackot eltávolítson bolygónkról. A SodaStream 2018 óta a PepsiCo csoport tagja.
 

 

A SODASTREAM MÁRKÁRÓL

A SodaStream az otthonod kényelmében, egyszer használatos palackok cipelése nélkül elkészített szénsavas víz specialistája, és az elfogyasztott literek számát tekintve az első számú szénsavas víz készítő.
A cég 1903-tól tartó megalakulásától kezdve az otthoni szénsavas víz és a hozzákapcsolódó tartozékok átfogó választékára összpontosított. Célja, hogy kellemes módot kínáljon arra, hogy otthonod kényelmében készítsd el saját pezsgésben gazdag vizedet, ahelyett, hogy idegesítő műanyag palackokat cipelgessél, majd műanyaghulladék-kupacokat a szelektív gyűjtőbe szállítsd. A készülék gombjának megnyomásával állíthatod be a szénsav erősséget és az így kapott pezsgő vizet, már csak friss gyümölcsöt kell hozzáadnod és kész is a csábító egészséges ital felesleges cukrok és édesítőszerek hozzáadása nélkül.  
A kényelem mellett minden SodaStream szénsavasító készülék használatával három év alatt akár 2500 üres, egyszer használatos PET palacktól védi meg a háztartásokat.

* Forrás: A vállalati adatok összehasonlítása a 2014-es palackozott víz piackutatással.

 

 

Zpět na SodaStream Blog